Ons volgende evenement wordt:
Call 46, 15-17 mei 2020
Ravenskeep heeft een limiet op het maximum aantal deelnemers en vol=vol. Ruim van tevoren wordt de inschrijvingsdatum bekend gemaakt. Kun je op dat moment niet? Vraag dan iemand anders om je in te schrijven.
De inschrijvingen voor Call 46 openen begin maart 2020 via https://ravenskeep.redics.nl/events. De precieze datum en tijdstip zullen ruim van tevoren bekend worden gemaakt.
LET OP! Niet gelijk zelf geld overmaken na de inschrijving. Na jouw online inschrijving, zal de penningmeester een bericht sturen naar het opgegeven emailadres met het juiste bedrag en de omschrijving die erbij hoort. Zie hieronder hoe dat werkt.
Vernieuwde inschrijving in 8 stappen
1: Vooraf mailen over betalingsregelingen
Verzoeken om betalingsregelingen (en andere financiële bijzonderheden) ontvangt de penningmeester graag uiterlijk 2 juli per mail: penningmeester@ravenskeep.nl
2: Inschrijven op 3 juli
De inschrijving voor Call 45 opent op 3 juli, om 20.00 uur.
3: Online inschrijfformulier invullen
Vul het inschrijfformulier in zoals je gewend bent. Maar: nog niet betalen!
NB: Volgorde wordt bepaald op basis van indienen van het online inschrijfformulier! De tijdstip wordt geregistreed door de server. De betaling maakt dan ook géén onderdeel meer uit van de bepaling van de inschrijfvolgorde.
Kijk op het pagina over Eten en Drinken voor de menukaarten voor vlees en vegetarisch voor de komende evenement.
4: E-mail met betaalgegevens: betalen binnen 48 uur
Na het indienen van het formulier krijg je via de mail een ontvangstbevestiging van je inschrijving met daarin het exacte bedrag dat je moet betalen, de rekeningnummer en de omschrijving. Zie in stap 5 [link] wanneer je een bericht kan verwachten.
Maak dit bedrag over binnen 48 uur! Is je betaling niet binnen de afgesproken tijd binnen? Dan verschuif je automatisch naar de wachtlijst, tenzij je vooraf andere afspraken hebt gemaakt (zie stap 1).
AUB niet betalen voordat je een email ontvangt; dit geeft alleen extra werk voor de penningmeester.
5: E-mail met bevestiging
Na je betaling ontvang je een bevestiging van betaling. NPC’s en SL’s krijgen dan meteen ook een bevestiging van deelname. De eerste spelersplaatsen worden bevestigd op basis van de verhouding NPC/SL/speler.
Wanneer kan ik mijn bevestiging verwachten?
Actie | Datum |
Opening inschrijvingen | 3 juli 20.00 uur |
Batch 1: ingeschreven vóór 4 juli 20.00 uur Penningmeester verstuurt ontvangstbevestiging en betaalgegevens | uiterlijk 4 juli 23.00 uur |
E-mail: Bevestigingen batch 1 (betaling en indien mogelijk ook deelname) | 9 juli voor 23.00 uur |
Batch 2: ingeschreven vóór 10 juli 20.00 uur Penningmeester verstuurt ontvangstbevestiging en betaalgegevens | 10 juli voor 23.00 uur |
E-mail: Bevestigingen batch 2 (betaling en indien mogelijk ook deelname) | 15 juli voor 23.00 uur |
Batch 3: ingeschreven vóór 24 juli 20.00 uur (en evt. wachtlijst) Penningmeester verstuurt ontvangstbevestiging en betaalgegevens | uiterlijk 28 juli 23.00 uur |
E-mail: Bevestigingen batch 3 (betaling en indien
mogelijk ook deelname) En: e-mail naar wachtlijst met een update over de status van hun inschrijving. | uiterlijk 2 augustus 23.00 uur |
6: Rustig afwachten 😊
Als je wél een bevestiging van betaling hebt gekregen, maar nog géén bevestiging van deelname, wacht dan rustig af. Wees gerust: het bestuur is je écht niet vergeten!
Vragen over je personage horen bij Karakterbeheer, kb@ravenskeep.nl. Mail aub niet naar de penningmeester over IC zaken.
7: Inschrijvingen gaan op 24 juli DICHT
Na 3 weken kun je niet meer inschrijven! Op 24 juli om 20.00 uur sluiten we de inschrijving voor iedereen (dus ook voor NPC’s en SL’s!). Zorg dus dat je vóór 24 juli ingeschreven bent.
8: Schrijf je op tijd uit als je niet kunt komen!
Uiteraard kan je niet alles maanden van tevoren voorzien; soms zijn er omstandigheden waardoor je niet kunt komen.
Heb je al een bevestiging van deelname, maar kan je helaas toch niet komen? Schrijf je op tijd uit, dat voorkomt dat je een plek bezet houdt van een deelnemer op de wachtlijst.
Beleid over annuleringen
Als je bent ingeschreven, maken we vaak al kosten of reserveringen die we niet meer op het laatste moment vergoed krijgen.
Kosteloos annuleren kan tot 2 weken voor het evenement. Je krijgt dan zowel je inschrijfgeld als je betaling voor de maaltijd op zaterdag terug. Binnen 2 weken voor het evenement annuleren kan, maar niet meer kosteloos. Hieronder een overzicht:
Termijn | Inschrijfgeld | Catering | Barkaarten | Meubilair | Lidmaatschap |
Tot 2 weken vóór het evenement (uiterlijk 5 september). | 100% retour | 100% retour | 100% retour | 100% retour | Wordt niet terugbetaald |
1-2 weken vóór het evenement (uiterlijk 12 september) | 50% retour* | 100% retour | 100% retour | Niets retour | Wordt niet terugbetaald |
Binnen 1 week voor het evenement (uiterlijk 20 september) | Niets retour* | Niets retour | 100% retour | Niets retour | Wordt niet terugbetaald |
* In schrijnende gevallen kan het bestuur besluiten het volledige bedrag terug te betalen. Dit is echter géén recht!
Annuleren kan alléén via een email gestuurd naar penningmeester@ravenskeep.nl. Annuleringen via andere kanalen worden niet in behandeling genomen.
Alvast bedankt voor de medewerking!
Karen Westerduin
Keeper of Coins